آگهی مناقصه
آگهی مناقصه( نوبت اول ) به شماره 13767/ 27 مورخ 24/ 9 / 1400
1) نام دستگاه مناقصه گذار : اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
2) موضوع مناقصه : انتخاب پیمانکار خرید و نصب و راه اندازی دوربین مداربسته برای سیلو شهید میرزاپور نکا و انبار شماره 1بابل و انبار فریدونکنار
3) تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 27/ 9/ 1400 لغایت پایان وقت اداری مورخ 4/ 10/ 1400 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setad iran.ir به شماره فراخوان 2000001363000003 مراجعه شود.
4) مهلت تحویل پاکت پیشنهاد قیمت مناقصه : از تاریخ 5/ 10/ 1400 لغایت پایان وقت اداری مورخ 14/ 10/ 1400 انجام می پذیرد . پاکات الف،ب ، ج علاوه بر بارگزاری در سامانه ستاد می بایست بصورت فیزیکی به این اداره تحویل گردد.
5) زمان و محل گشایش پاکات: روز چهار شنبه مورخ 15/ 10/ 1400 رأس ساعت 11 صبح در محل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران،
6) سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ 000/ 000/ 650 ریال ، بصورت ضمانت نامه بانکی (اعتبارحداقل سه ماهه) ، با کد اقتصادی 411111119863 و شناسه ملی 10100709826 و یا واریز به حساب خزانه 4001058206373747 نزد بانک ملی مرکزی جمهوری اسلامی ایران( شبا 390100004001058206373747 IR و شناسه واریز 911294210530373747020003610604 به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تمرکز وجوه سپرده) و ارائه فیش واریزی می باشد .
7) ضمناً دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه و ثبت نام در سایت اطلاع رسانی مناقصه به آدرسhttp://iets.mporg.ir امکانپذیر می باشد .
8) کلیه فرآیند برگزاری مناقصه ( دریافت و ارسال اسناد و بازگشایی) صرفا از طریق سامانه ستاد امکان پذیر میباشد.
------------------------------------------------------------------
آگهی مناقصه( نوبت اول ) به شماره 7815/ 27 مورخ 4/ 6/ 1400
1) نام دستگاه مناقصه گذار : اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
2) موضوع مناقصه : انتخاب پیمانکار حفاظت فیزیکی ساختمان های تحت پوشش
3) تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 6/ 6/ 1400 لغایت پایان وقت اداری مورخ 15/ 6/ 1400 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
به آدرس www.setad iran.ir به شماره فراخوان 2000001363000002 مراجعه شود.
4) مهلت تحویل پاکات پیشنهاد قیمت : از تاریخ 16/ 6/ 1400 لغایت پایان وقت اداری مورخ 25/ 6/ 1400 پاکات الف،ب ، ج در سامانه ستاد انجام می پذیرد. ضمنا پاکت الف باید بصورت فیزیکی به این دفتر تحویل میگردد.
5) زمان و محل گشایش پاکات: روز یکشنبه مورخ 28/ 6/ 1400 رأس ساعت 11 صبح در محل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران ،
سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ 000/ 000/ 580 ریال ، بصورت ضمانت نامه بانکی (اعتبارحداقل سه ماهه) ، با کد اقتصادی 411111119863 و شناسه ملی 10100709826 و یا واریز به حساب ( شبا 390100004001058206373747 IR و شناسه واریز 911294210530373747020003610604 به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تمرکز وجوه سپرده) و ارائه فیش واریزی می باشد .
ضمناً دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه و ثبت نام در سایت اطلاع رسانی مناقصه به آدرسhttp://iets.mporg.ir امکانپذیر می باشد .
6) کلیه فرآیند برگزاری مناقصه ( دریافت و ارسال اسناد و بازگشایی) صرفا از طریق سامانه ستاد امکان پذیر میباشد.
7) پیمانکار می بایست دارای مجوز و یا تادیه نیروی انتظامی 1400 باشد .
-------------------------------------------------------------------------------------
آگهی مناقصه( نوبت اول ) به شماره 2455/ 27 مورخ 20/ 2/ 1400
1) نام دستگاه مناقصه گذار : اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
2) موضوع مناقصه : انتخاب پیمانکار حفاظت فیزیکی ساختمان های تحت پوشش
3) تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 21/ 2/ 1400 لغایت پایان وقت اداری مورخ 30/ 2/ 1400 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
به آدرس www.setad iran.ir به شماره فراخوان 2000001363000001 مراجعه شود.
4) مهلت تحویل پاکات پیشنهاد قیمت : از تاریخ 31/ 2/ 1400 لغایت پایان وقت اداری مورخ 10/ 3/ 1400 پاکات الف،ب ، ج در سامانه ستاد انجام می پذیرد. ضمنا فقط پاکت الف بصورت فیزیکی به این دفتر تحویل میگردد.
5) زمان و محل گشایش پاکات: روز چهارشنبه مورخ 12/ 3/ 1400 رأس ساعت 11 صبح در محل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران ،
سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ 000/ 000/ 700 ریال ، بصورت ضمانت نامه بانکی (اعتبارحداقل سه ماهه) ، با کد اقتصادی 411111119863 و شناسه ملی 10100709826 و یا واریز به حساب ( شبا 390100004001058206373747 IR و شناسه واریز 911294210530373747020003610604 به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تمرکز وجوه سپرده) و ارائه فیش واریزی می باشد .
ضمناً دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه و ثبت نام در سایت اطلاع رسانی مناقصه به آدرسhttp://iets.mporg.ir امکانپذیر می باشد .
6) کلیه فرآیند برگزاری مناقصه ( دریافت و ارسال اسناد و بازگشایی) صرفا از طریق سامانه ستاد امکان پذیر میباشد.
7) پیمانکار می بایست دارای مجوز و یا تادیه نیروی انتظامی سال 99 یا در حال انجام 1400 باشد .