خرید توافقی برنج
فرآیند و مراحل انجام خدمت:
مراجعه کشاورز به مرکز خرید
تایید نماینده جهاد شهرستان و صدور گواهی
نمونه برداری از برنج و تعیین افت وزنی و رطوبی
باسکول و تخلیه محموله
ثبت سند در سامانه گسترش توسط کاربر رایانه
تایید صحت اطلاعات مندرج در سند توسط عاملین تشخیص و ذیحساب
ارائه یک برگ سند به کشاورز
تهیه لیست نهایی از سامانه و ساختن فایل بانکی و ارائه به بانک عامل
لینک سایت: WWW.GTCIR.IR
زمانبندی انجام خدمت:
روش ارائه خدمت: حضوری
مدارک لازم برای انجام خدمت: فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، شماره حساب بانک عامل، معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی
نمونه فرم ها: فرم صورتجلسه کارشناسی خرید توافقی برنج غیربوجاری پرمحصول
آدرس محل خدمت: برای دریافت آدرس محل خدمت در هر استان روی نام استان کلیک نمایید
(استان مازندران) (استان گلستان) (استان سمنان)