راهبرد مشارکت مصوب
راهبرد مشارکت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندان:
وظایف اصلی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به عنوان یکی از ادارت کل غله و خدمات بازرگانی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان مازندران از جمله گندم، دانه های روغنی کلزا، سویا و آفتابگردان و خرید توافقی برنج، مدیریت و راهبری ذخایر استراتژیک گندم مورد نیاز سالانه استان جهت فروش به کارخانه های آرد سازی، نظارت بر فروش آرد به واحدهای نانوایی استان و مدیریت بهسازی و نوسازی واحد های نانوایی استان می باشد. در همین راستا مواردی مانند تعیین و سنجش کیفیت گندم خرید داخلی، درجه بندی واحد های نانوایی استان، تامین و توزیع کالاهای اساسی و ترخیص اقلام وارداتی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از طریق بنادر استان مازندران نیز توسط این شرکت انجام می شود.
بنابراین:
1- بمنظور ایجاد بستر مناسب برای کشاورزان زحمتکش استان(از جمله تحویل محصول به مراکز خرید تضمینی، دریافت اسناد، واریز بموقع وجه مربوطه و ...) واحد تامین و خدمات بازرگانی این شرکت از طریق سامانه پیامکی 30001394 و یا با شماره تلفن 33118759- 011 آماده دریافت انتقادها و پیشنهادها می باشد.
2- در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و اطلاع از نظر کارخانه های آرد سازی استان، در صورتی که مدیران کارخانه های آرد سازی استان پیشنهادی در جهت بهبود کیفی تولید آرد دارند از طریق سامانه پیامکی 30001394 اقدام و یا با واحد کنترل کیفی شرکت با شماره تلفن 33113924- 011 تماس حاصل فرمایند.
3- چنانچه نانوایان محترم استان پیشنهادی در جهت بهبود کمی و کیفی آرد تولیدی توسط کارخانه های آرد سازی استان (اعم از کیفیت آرد، کیفیت بسته بندی آرد، زمانبندی تحویل آرد، وسیله حمل آرد و ...) دارند می توانند از طریق سامانه پیامکی 30001394 اقدام و یا با اداره آرد و نان استان مازندران با شماره تلفن 33119719- 011 تماس حاصل فرمایند.
4- اطلاع رسانی درباره خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان از طریق رسانه های جمعی، سایت این شرکت و همچنین بنرهای نصب شده در مراکز خرید انجام می شود. کشاورزان استان می توانند با شماره های مندرج در سایت شرکت (www.gtc2.ir ) و یا تکمیل فرم انتقادها و پیشنهاد های سایت مذکور نقطه نظرات خود را به مسئولین ذیربط ارائه دهند.
5- بسترهای الکترونیک فراهم شده برای اخذ نظرات مردمی و مشارکت الکترونیک مردم در امور اداره:
• ایجاد گروه خبازان در فضای مجازی و اپلیکیشن واتس اپ و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خبازان
• آموزش آنلاین به خبازان براساس تحلیل نیازها و انتظارات دریافت شده از خبازان
• آموزش آنلاین به کارخانجات آردسازی براساس تحلیل مطالبات خبازان و کارخانجات آرد
• تدوین برنامه ها براساس تحلیل نیازها و انتظارات ذینفعان (مردم ، خبازان و ...)
• انجام کیل گیری براساس تحلیل پیشنهاد خبازان مبنی بر مشخص کردن میزان پخت نانوایی ها
• شناسایی فروش آزاد (قاچاق) آرد توسط گزارشات مردمی و بازدیدهای دوره ای
• پیشگیری از فروش نان به دامداران براساس مطالبات و گزارشات مردمی
• فراهم کردن شرایط دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی برای خبازان براساس تحلیل نیازها و انتظارات
• طرح تشدید نظارت و تشکیل کمیته های بازرسی بر واحدهای خبازی متشکل از کارشناسان دستگاه های ذیربط براساس تحلیل مطالبات مردمی
• جلوگیری از تعطیلات خودسرانه نانوایی ها براساس مطالبات مردمی
• برنامه ریزی برای تعطیلات و ساعات پخت نانوایی ها جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت براساس تحلیل درخواست های مردمی
• نصب تابلو ساعت کار و قیمت نان و شماره تماس برای شکایات براساس مطالبات مردمی
• کنترل موردی نانوایی ها و کارخانجات آرد که براساس تحلیل گزارش های خبازان و مردم انجام می گیرد و واحد کنترل کیفی اقدام به حضور در محل می کند.
• نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات به آدرس: https://www.gtc2.ir/Home/SendSuggestions?OrgId=1
• انتقادات و شکایات به آدرس: https://www.gtc2.ir/Home/SendComplaintFrm?OrgId=1
• نظرسنجی کیفیت ارائه خدمات به آدرس: https://www.gtc2.ir/RegisterApplicant/RegisterApplicantForm?OrgId=1&FormId=4&CreateOrEdit=True