آگهی مناقصه
آگهی تجدید مناقصه( نوبت اول ) به شماره 3508/27/1401 مورخ 01/03/1401
1) نام دستگاه مناقصه گذار : اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
2) موضوع مناقصه : انتخاب پیمانکار حفاظت فیزیکی ساختمان ها و انبار های تحت پوشش
3) تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 1/3/1401 لغایت مورخ 7/3/1401 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setad iran.ir به شماره فراخوان 2001001363000002 مراجعه شود.
4) مهلت تحویل پاکات پیشنهاد قیمت : لغایت پایان وقت اداری مورخ 17/3/1401 از طریق سامانه ستاد
5) زمان و محل گشایش پاکات: روز چهارشنبه مورخ 18/3/1401رأس ساعت 11 صبح در محل سالن جلسات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران ،
سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ 2,300,000000ریال ، (دو میلیارد و سیصد میلیون ریال) بصورت ضمانت نامه بانکی (اعتبارحداقل سه ماهه) ، با کد اقتصادی 411111119863 و شناسه ملی 10100709826 و یا واریز به حساب ( شبا 390100004001058206373747 IR و شناسه واریز 911294210530373747020003610604 به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تمرکز وجوه سپرده) و ارائه فیش واریزی می باشد .
ضمناً دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه و ثبت نام در سایت اطلاع رسانی مناقصه به آدرسhttp://iets.mporg.ir امکانپذیر می باشد .
6) کلیه فرآیند برگزاری مناقصه ( دریافت و ارسال اسناد و بازگشایی) صرفا از طریق سامانه ستاد امکان پذیر میباشد.
7) پیمانکار می بایست دارای مجوز و یا تادیه نیروی انتظامی استان مازندران باشد .
8) شرکت کننده می بایست علاوه بر بارگذاری پاکات الف و ب و ج در سامانه ستاد فیزیک پاکات مذکور را به دفترخانه اداره غله تحویل نماید .
اداره غله و خدمات بازرگانی استان مازندران
----------------------------------------------------
آگهی مناقصه( نوبت اول ) به شماره 9967/27 مورخ 17/6/1401
1) نام دستگاه مناقصه گذار : اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
2) موضوع مناقصه : انتخاب پیمانکار خرید و نصب و راه اندازی دوربین مداربسته سیلو شهید میرزاپور نکا
3) تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 18/6/1401 لغایت پایان وقت اداری مورخ 23/6/1401 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setad iran.ir به شماره فراخوان 2001001363000003 مراجعه شود.
4) مهلت تحویل پاکت پیشنهاد قیمت مناقصه : از تاریخ 18/6/1401 لغایت پایان وقت اداری مورخ 23/6/1401انجام می پذیرد . پاکات الف،ب ، ج علاوه بر بارگزاری در سامانه ستاد می بایست بصورت فیزیکی به این اداره تحویل گردد.
5) زمان و محل گشایش پاکات: مورخ 6/7/1401رأس ساعت 10 صبح در محل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران،
6) سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ 500000000 ریال ، بصورت ضمانت نامه بانکی (اعتبارحداقل سه ماهه) ، با کد اقتصادی 411111119863 و شناسه ملی 10100709826 و یا واریز به حساب خزانه 4001058206373747 نزد بانک ملی مرکزی جمهوری اسلامی ایران( شبا 390100004001058206373747 IR و شناسه واریز 911294210530373747020003610604 به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تمرکز وجوه سپرده) و ارائه فیش واریزی می باشد .
7) ضمناً دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه و ثبت نام در سایت اطلاع رسانی مناقصه به آدرسhttp://iets.mporg.ir امکانپذیر می باشد .
8) کلیه فرآیند برگزاری مناقصه ( دریافت و ارسال اسناد و بازگشایی) صرفا از طریق سامانه ستاد امکان پذیر میباشد.
اداره غله و خدمات بازرگانی استان مازندران